niedziela, 9 czerwca 2013

            Witajcie. Szkoła niestety pochłania za dużą część mojego życia. Uniemożliwia mi to prowadzenie bloga (tak naprawdę jestem ogromnym leniem, któremu się nigdy niczego nie chce robić).

Od ostatniego wpisu ( który był bardzo dawno temu) w mojej szafie przybyło wiele różnych rzeczy. Nauczyłam się chodzić i wybierać 'perełki' z lumpeksów oraz je przerabiać (np. spodenki ze zdjęć). Cieżko mi teraz kupić coś w jakiejkolwiek sieciówce, bo ceny są nieporównywalnie wyższe! Jest jednak rozwiązanie mojego problemu, niedługo wyprzedaże!

Nie wiem, czy znowu nie zaniedbam strony. Postaram się z całych sił robić to regularnie, bo już prawie mamy wakacje!
Poczekamy zobaczymy.










16 komentarzy:

  1. Świetne masz te sandałki ;) Tez lubię przerabiać ciuchy chociaż ostatnio mam na to niewiele czasu. Pisz częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :) mam taki sam kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz! kapelusz super!
    obserwujemy tu i na FB?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, tak... letnio :))

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such an effortless and chic look dear! Thanks for your comment on my blog today! :)

    I'm a new follower of yours and hope you stop back again to visit me or follow! xx Pip

    Easy Outfits by Pip

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) takie wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się starzeję, bo zaczyna mi się podobać starodawna moda. Nie to, że Ty masz taki styl, ale uświadomiłam to sobie, patrząc na Twój kapelusz :3

    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful look!
    Love the hat!
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia i fantastyczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję kochana, bardzo mi miło! Ale heh, nie ma czego zazdrościć, również jesteś śliczna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz!! genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosty zestaw, a taki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne okulary, piękna sceneria ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodenki ;D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń