sobota, 13 października 2012

Jesienno

            Na wstępie chciałabym Was serdecznie przeprosić za moją nieobecność. Mam strasznie dużo zajęć  na głowie. Nauczyciele nie oszczędzają nikogo, lekcje kończą się późno, a człowiek nie tylko szkołą  żyje.                 Pojechałam dzisiaj z moim konkretnym 9-latkiem do Torunia. Pogoda z samego rana była bardzo brzydka, toteż ubrałam się bardzo ciepło, ponieważ: ''Inaczej nigdzie nie jedziesz''. Jak się okazało słoneczko było z nami wszędzie!
            Mam nadzieję, że będzie mnie tu coraz więcej.
     













19 komentarzy:

  1. Tak się składa, że też byłem dzisiaj w Toruniu!
    Nawet miejsca w których robiłaś zdjęcia wydają mi się dziwnie znajome!

    Swoją drogą... Czy my się znamy?
    (:

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takich dwie pary i właśnie kilka dni temu jedne sprzedałam w rozmiarze 39

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje ;)


    Kochana zapraszam na konkurs:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater

    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepło i wygodnie, czyli idealnie na jesienny dzień! = ) Fajnie!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze szkołą tak już niestety jest że człowiek ma dużo rzeczy na głowie. Jednak uwierz mi, to jest moment w życiu,w którym ma się najwięcej czasu dla siebie. Później jest go niestety coraz mniej.... dobrze mama powiedziała lepiej się cieplej ubrać niż potem być chorym :)

    Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wyglądasz super, świetna spódnica! obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    ZAPRASZAM NA KONKURS - DO WYGRANIA DOWOLNA RZECZ ZE SKLEPU PRESKA, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia, Toruń o tej porze także jest ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka super, uwielbiam takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica ! Zakochałam się ! :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bloogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The skirt looks astonishing...
    The elephant ring looks too too cute.
    The fringed bag is lovely too.
    Overall I totally love this outfit!!!
    Do stop by my blog too sometime dear!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. magic weather, amazing outfit colors!
    i like your ethnic print skirt

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo uwielbiam Twoją spódniczkę ! Jest genialna <3 Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń