poniedziałek, 3 września 2012

Słoneczko wróciło!

            Rozpoczęcie roku szkolnego, nie jest dla nikogo niczym sympatycznym zwłaszcza gdy na starcie dowiaduje się jak bardzo będzie źle. Ale damy rade!
               Mój strój na tej zacnej uroczystości był bardzo prosty (czarno-biała sukienka, balerinki) w związku z tym nie było czemu robić zdjęć! Następnym razem bardziej się postaram!
              Korzystając z pięknej pogody i zapewne ostatniego, tak luźnego poniedziałku, umówiłam się z Przyjaciółką na spacer. Zrobiłem również jej zdjęcia, ale o tym następnym razem!

              Bardzo długo szukałam kamizelki ze zdjęcia. Nie chciałam wydawać na nią fortuny, wiec zaczęłam szukać po secondhandach. Tam też nic nie było! Kiedyś przypadkowo weszłam do jednego i... istne szaleństwo! Od wyboru do koloru. Niestety tylko ta jedna w moim rozmiarze! Co nie zmienia faktu, że jestem z niej bardzo zadowolona!
              Cały zestaw w sam raz na przyjacielskie spacerki!









6 komentarzy: