piątek, 31 sierpnia 2012

Forest


Dzień dobry! Przed sekundą dowiedziałam się, że dzisiaj jest Dzień Bloga! Wszystkim blogowiczom/blogowiczkom życzę wielu sukcesów!
          Do dzieła!
          Dziś mam do zaprezentowania jeden z najprostszych, najwygodniejszych i  najmodniejszych strojów tego sezonu. Spodenki z wysokim stanem wróciły do łask i bardzo dobrze(!) Dlaczego? Bo są najdoskonalszą formą podkreślenia pięknej kobiecej talii.
Moje szorty pochodzą z maminej szafy, mają idealny wzór na lato-  paski. Zestawiłam je z gładką  białą bokserką i czarnym paskiem. Na nogi włożyłam  czarne sandałki, ubrałam skórzany plecak (notabene, też należał do mojej mamy!), po czym wskoczyłam na rower i pojechałam do lasu!
Wygodnie i modnie.
          Pozdrawiam!









12 komentarzy:

  1. Czasem zazdroszczę szczupłej budowy ciała bo szczupłym we wszystkim ładnie. Ja niestety muszę "podziękować" za jakiekolwiek spodnie z wysokim stanem bo optycznie mi się w nich tyłek rozjeżdża.
    Nie chcę być wredna już na samym początku ale popraw blogerką na blogerkom. No chyba, że to było zamierzone bo ostatnio zauważyłam "w modzie" jest "jestę blogerę, jestę hipsterę" itp.
    A i ja również jestem otwarta na wytykanie mi moich błędów w tekstach.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hah sama się naciełąm nie blogerkom a blogowiczkom

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!:)
    I wzajemnie! Wytrwałości w blogowaniu:*

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zdjęcia.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosty, ale bardzo fajny look! :)
    świetny plecak!

    dzięki za komentarz i zapraszam do obserwowania:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. love our au natural photos in the woods! love your striped shorts!<3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy pięknie;) świetne szorty;) J.

    OdpowiedzUsuń